Termín:nový marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=nový marketing
 
|Name=nový marketing
|Definition=
+
|Definition=pomenovanie zmien vo východiskách, nástrojoch a postupoch uplatňovania marketingu v slovenských podnikoch v roku 1999
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
|Related terms=
|Synonyms=neomarketing, digitálny marketing
+
|Synonyms=
|Bibliography=
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol. Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=new marketing era}}
+
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=new marketing}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Označenie "éra nového marketingu" bolo v SR použité ako pomenovanie zmien vo východiskách, nástrojoch a postupoch uplatňovania marketingu v slovenských podnikoch v roku 1999.
+
|Context=.
|Context source=Viestová, K. a kol. Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=

Verzia zo dňa a času 14:14, 5. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pomenovanie zmien vo východiskách, nástrojoch a postupoch uplatňovania marketingu v slovenských podnikoch v roku 1999
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol. Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: .
Cudzojazyčný ekvivalent: en: new marketing