Termín:marketing utvárajúci potreby: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Ako príklad takýchto produktovn možno uviesť MP3 prehrávač či iPod.
 
|Comment=Ako príklad takýchto produktovn možno uviesť MP3 prehrávač či iPod.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 12:27, 5. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingová činnosť podniku súvisiaca s uvádzaním produktov, ktoré na trhu nik nežiada, avšak neskôr sa stanú bežnými predmetmi každodennej spotreby
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Poznámka: Ako príklad takýchto produktovn možno uviesť MP3 prehrávač či iPod.