Termín:zmluva o spoločnej propagácii: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
|Synonyms=CMA, cooperative merchandising agreement
+
|Synonyms=CMA
 
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cooperative merchandising agreement}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cooperative merchandising agreement}}

Verzia zo dňa a času 14:32, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: formálna zmluva medzi výrobcom a predajcom o obojstranných marketingových aktivitách
Zdroj: PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.

Synonymum: CMA
Príbuzné termíny: reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cooperative merchandising agreement