Termín:brandovanie programu zdieľaného marketingu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 15: Riadok 15:
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=
+
|Comment=Pre JL: program je kategória IT, bude to OK ako príbuzný termín?
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}

Verzia zo dňa a času 15:02, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: má tri potenciálne možnosti: self-branded (vlastná značka) – vytvorenie vlastného programu spojeného s určitou kauzou; co-branded – spolupráca už s existujúcim programom, jointly branded – pripojenie sa k existujúcemu programu
Zdroj: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt, program, spájanie značky
Poznámka: Pre JL: program je kategória IT, bude to OK ako príbuzný termín?