Termín:Asociácia výrobcov vlastných značiek: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Pre JL: značka patrí do kategórie CHÉMIA (s príslušným významom), pre MARKETING tento termín nemáme. Definícia pre tento termín je OK, príp. malé a - asociácia do definície?
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:07, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: Asociácia výrobcov vlastných značiek
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: PLMA, Private Label Manufactures Association
Príbuzné termíny: AMA, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: Private Label Manufactures Association