Termín:firemný časopis: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Nevýhodu má firemný časopis , často zaostáva za aktuálnosťou správ. To určitým spôsobom môže nahrádzať elektronická komunikácia, intranet alebo mailová komunikácia, pretože sa rýchlo, pohodlne a v rovnakom rozsahu dostanú všetkým zamestnancom.
+
|Context=Nevýhodu má firemný časopis, často zaostáva za aktuálnosťou správ. To určitým spôsobom môže nahrádzať elektronická komunikácia, intranet alebo mailová komunikácia, pretože sa rýchlo, pohodlne a v rovnakom rozsahu dostanú všetkým zamestnancom.
 
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 2009, roč. 18, 28. 5. 2009.
 
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 2009, roč. 18, 28. 5. 2009.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 16:06, 1. apríl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: žurnalistika
Definícia: periodikum, ktoré vychádza spravidla týždenne alebo dvojtýždenne v podniku
Zdroj: Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.

Kontext: Nevýhodu má firemný časopis, často zaostáva za aktuálnosťou správ. To určitým spôsobom môže nahrádzať elektronická komunikácia, intranet alebo mailová komunikácia, pretože sa rýchlo, pohodlne a v rovnakom rozsahu dostanú všetkým zamestnancom.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s. 2009, roč. 18, 28. 5. 2009.
Synonymum: podnikové noviny, závodný časopis
Cudzojazyčný ekvivalent: en: company magazine