Termín:libretista: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=špecializovaný pracovník propagačného podniku, ktorý upravuje námety do takej literárnej podoby, aby boli čo najúčinnejšie pri realizácii propagačnej akcie
 
|Definition=špecializovaný pracovník propagačného podniku, ktorý upravuje námety do takej literárnej podoby, aby boli čo najúčinnejšie pri realizácii propagačnej akcie
 
|Field=pozície v médiách
 
|Field=pozície v médiách
|Related terms=libreto
+
|Related terms=reklamný textár, libreto
 
|Bibliography=Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.
 
|Bibliography=Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 13:40, 14. január 2020

Zastaraný termín [?]

Oblasť: pozície v médiách
Definícia: špecializovaný pracovník propagačného podniku, ktorý upravuje námety do takej literárnej podoby, aby boli čo najúčinnejšie pri realizácii propagačnej akcie
Zdroj: Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.

Príbuzné termíny: reklamný textár, libreto
Cudzojazyčný ekvivalent: en: librettist