Termín:program v médiách: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (JanaLevická premiestnil stránku Termín:program (v médiách) na Termín:program v médiách: chybný zápis)
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=program (v médiách)
 
|Name=program (v médiách)
 
|Definition=zvukový alebo zvukovo-obrazový komunikát, ktorý svojím obsahom, formou a funkciou tvorí uzavretý celok
 
|Definition=zvukový alebo zvukovo-obrazový komunikát, ktorý svojím obsahom, formou a funkciou tvorí uzavretý celok
|Localized definitions=
 
 
|Field=programový priemysel
 
|Field=programový priemysel
|Localized fields=
 
 
|Related terms=programová štruktúra
 
|Related terms=programová štruktúra
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=programme}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=programme
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=STV považuje celkové výsledky sledovanosti programu „Slovensko hľadá SuperStar“ za mimoriadny úspech. Program po celý čas svojho vysielania prekonával vlastné rekordy sledovanosti a zároveň dosiahol pozíciu najsledovanejšieho televízneho programu na Slovensku od spustenia merania sledovanosti peoplemetrami.
 
|Context=STV považuje celkové výsledky sledovanosti programu „Slovensko hľadá SuperStar“ za mimoriadny úspech. Program po celý čas svojho vysielania prekonával vlastné rekordy sledovanosti a zároveň dosiahol pozíciu najsledovanejšieho televízneho programu na Slovensku od spustenia merania sledovanosti peoplemetrami.
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 15.1.2008.
+
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., 15. 1. 2008.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:09, 4. marec 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: zvukový alebo zvukovo-obrazový komunikát, ktorý svojím obsahom, formou a funkciou tvorí uzavretý celok
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: STV považuje celkové výsledky sledovanosti programu „Slovensko hľadá SuperStar“ za mimoriadny úspech. Program po celý čas svojho vysielania prekonával vlastné rekordy sledovanosti a zároveň dosiahol pozíciu najsledovanejšieho televízneho programu na Slovensku od spustenia merania sledovanosti peoplemetrami.
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., 15. 1. 2008.
Príbuzné termíny: programová štruktúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: programme