Termín:merkantil: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Nezaostáva ani martinská Neografia, ktorá predvlani investovala do nových veľkokapacitných rotačiek, ktoré zvýšila jej kapacity v oblasti reklamných tlačovín – merkantilu a časopisov, ale aj v ďalších tlačiarenských segmentoch.
+
|Context=Nezaostáva ani martinská Neografia, ktorá predvlani investovala do nových veľkokapacitných rotačiek, ktorá zvýšila jej kapacity v oblasti reklamných tlačovín – merkantilu a časopisov, ale aj v ďalších tlačiarenských segmentoch.
 
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 19. 9. 2008.
 
|Context source=Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 19. 9. 2008.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 08:40, 2. apríl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: žurnalistika
Definícia: obchodné a priemyselné tlačoviny (napr. ceniny, formuláre, vysvedčenia, faktúry, drobné akcidencie a pod.)
Zdroj: Serafínová, D. a kol.: Terminologicky slovník žurnalistiky: slovensko-česko-rusko-anglicko-nemecko-francúzsky. Bratislava: Alfa 1989.

Kontext: Nezaostáva ani martinská Neografia, ktorá predvlani investovala do nových veľkokapacitných rotačiek, ktorá zvýšila jej kapacity v oblasti reklamných tlačovín – merkantilu a časopisov, ale aj v ďalších tlačiarenských segmentoch.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 19. 9. 2008.
Cudzojazyčný ekvivalent: en: commercial stationery