Termín:mediálny archetyp: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=súčasť znakovej výbavy sekundárnych označovacích systémov médií, využívajúcich – často hlavne manipulatívne, ale i spontánne – na jednej strane psychologické archetypy, na druhej strane archetypálne komponované sémantické drúzy extrapolované z reálnych udalostí
 
|Definition=súčasť znakovej výbavy sekundárnych označovacích systémov médií, využívajúcich – často hlavne manipulatívne, ale i spontánne – na jednej strane psychologické archetypy, na druhej strane archetypálne komponované sémantické drúzy extrapolované z reálnych udalostí
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
 +
|Related terms=archetyp, archetypálny symbol
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 12:39, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: súčasť znakovej výbavy sekundárnych označovacích systémov médií, využívajúcich – často hlavne manipulatívne, ale i spontánne – na jednej strane psychologické archetypy, na druhej strane archetypálne komponované sémantické drúzy extrapolované z reálnych udalostí
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: archetyp, archetypálny symbol