Termín:inzerát: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Localized form=advertisement
 
|Localized form=advertisement
 
}}
 
}}
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Už v roku 1994 verejnosť pobúrila [[Term:reklama|reklama]] na džínsy Oto Kern, ktorá zobrazovala známy biblický motív Poslednú večeru svojráznym reklamným spôsobom: v inzeráte boli zobrazení polonahí učeníci (pričom až na ústrednú postavu to boli ženy) oblečení iba do Kernových nohavíc.
 
|Context=Už v roku 1994 verejnosť pobúrila [[Term:reklama|reklama]] na džínsy Oto Kern, ktorá zobrazovala známy biblický motív Poslednú večeru svojráznym reklamným spôsobom: v inzeráte boli zobrazení polonahí učeníci (pričom až na ústrednú postavu to boli ženy) oblečení iba do Kernových nohavíc.
 
|Context source=Poláková, E.: Mediálne kompetencie. Úvod do problematiky mediálnych kompetencií. Trnava: FMK UCM 2007.
 
|Context source=Poláková, E.: Mediálne kompetencie. Úvod do problematiky mediálnych kompetencií. Trnava: FMK UCM 2007.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 19:52, 6. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, reklama
Definícia: oznam, komerčného i nekomerčného charakteru zverejnený prostedníctvom tlače, ktorý je odlíšený od ostatného textu periodika
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Už v roku 1994 verejnosť pobúrila reklama na džínsy Oto Kern, ktorá zobrazovala známy biblický motív Poslednú večeru svojráznym reklamným spôsobom: v inzeráte boli zobrazení polonahí učeníci (pričom až na ústrednú postavu to boli ženy) oblečení iba do Kernových nohavíc.
Zdroj kontextu: Poláková, E.: Mediálne kompetencie. Úvod do problematiky mediálnych kompetencií. Trnava: FMK UCM 2007.
Príbuzné termíny: žurnalistika, žáner, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertisement