Termín:ident: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Nový ident Markízy pre televíziu pripravilo okrem interných síl štúdio Oreo a dvorná agentúra Creative Department. Zmenu predznamenával imidžový spot ''We Will Rock You'', ktorý pracuje s tým istým nakrúteným materiálom, ako zvučky.
 
|Context=Nový ident Markízy pre televíziu pripravilo okrem interných síl štúdio Oreo a dvorná agentúra Creative Department. Zmenu predznamenával imidžový spot ''We Will Rock You'', ktorý pracuje s tým istým nakrúteným materiálom, ako zvučky.
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o., marec 2010.
+
|Context source=http://www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o., marec 2010.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 19:36, 6. február 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: televízia
Definícia: grafická výbava (tzv. staničná grafika) televízie ktorá interpretuje základné idey televízie a „komunikuje“ s divákom
Zdroj: http://medialne.etrend.sk/slovnik/pismeno-i.html

Kontext: Nový ident Markízy pre televíziu pripravilo okrem interných síl štúdio Oreo a dvorná agentúra Creative Department. Zmenu predznamenával imidžový spot We Will Rock You, ktorý pracuje s tým istým nakrúteným materiálom, ako zvučky.
Zdroj kontextu: http://www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o., marec 2010.
Synonymum: open air grafika, on-air grafika
Cudzojazyčný ekvivalent: en: ident