Termín:ochranná známka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod, marketing
 
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=trade mark
 
|Related terms=trade mark
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: SPRINT vfra 1996.
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 14:52, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: obrazové, grafické, slovné alebo kombinované označenie, ktorým výrobná organizácia signuje svoje výrobky alebo obchodná organizácia svoj tovar, resp. služby, aby boli odlišné od výrobkov alebo služieb iného závodu a tiež z dôvodu propagácie
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Príbuzné termíny: trade mark
Cudzojazyčný ekvivalent: en: registered trade mark