Termín:ochranná známka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ochranná známka
 
|Name=ochranná známka
 
|Definition=obrazové, grafické, slovné alebo kombinované označenie, ktorým výrobná organizácia signuje svoje výrobky alebo obchodná organizácia svoj tovar, resp. služby, aby boli odlišné od výrobkov alebo služieb iného závodu a tiež z dôvodu propagácie
 
|Definition=obrazové, grafické, slovné alebo kombinované označenie, ktorým výrobná organizácia signuje svoje výrobky alebo obchodná organizácia svoj tovar, resp. služby, aby boli odlišné od výrobkov alebo služieb iného závodu a tiež z dôvodu propagácie
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=trade mark
 
|Related terms=trade mark
 
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia — výkladový slovník. Bratislava: SPRINT vfra 1996.
 
|Bibliography=Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia — výkladový slovník. Bratislava: SPRINT vfra 1996.

Verzia zo dňa a času 16:50, 27. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: obrazové, grafické, slovné alebo kombinované označenie, ktorým výrobná organizácia signuje svoje výrobky alebo obchodná organizácia svoj tovar, resp. služby, aby boli odlišné od výrobkov alebo služieb iného závodu a tiež z dôvodu propagácie
Zdroj: Šíbl, D. a kol.: Veľká ekonomická encyklopédia — výkladový slovník. Bratislava: SPRINT vfra 1996.

Príbuzné termíny: trade mark
Cudzojazyčný ekvivalent: en: registered trade mark