Termín:zásielkový obchod: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=zásielkový obchod
 
|Name=zásielkový obchod
 
|Definition=technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar
 
|Definition=technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar
|Field=marketing
+
|Field=obchod, predaj, marketing
 
|Related terms=dištančný obchod
 
|Related terms=dištančný obchod
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Aktuálna revízia z 16:22, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, predaj, marketing
Definícia: technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: dištančný obchod
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mail order trade