Termín:všeobecný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=všeobecný marketing |Definition=plánovitá, na podnikateľské ciele a rámcové faktory prispôsobená a koordinovaná činnosť tvorby trhu a jeho ovpl…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=všeobecný marketing
 
|Name=všeobecný marketing
 
|Definition=plánovitá, na podnikateľské ciele a rámcové faktory prispôsobená a koordinovaná činnosť tvorby trhu a jeho ovplyvňovania
 
|Definition=plánovitá, na podnikateľské ciele a rámcové faktory prispôsobená a koordinovaná činnosť tvorby trhu a jeho ovplyvňovania
|Field=obchod, marketing, ekonómia
+
|Field=obchod, marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:28, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: plánovitá, na podnikateľské ciele a rámcové faktory prispôsobená a koordinovaná činnosť tvorby trhu a jeho ovplyvňovania
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.