Termín:odmietnutie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=odmietnutie značky
 
|Name=odmietnutie značky
 
|Definition=situácia, keď spotrebiteľ zavrhne značku, s ktorou mal negatívnu skúsenosť
 
|Definition=situácia, keď spotrebiteľ zavrhne značku, s ktorou mal negatívnu skúsenosť
|Field=ekonómia, marketing, nákup
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=vernosť značke
 
|Related terms=vernosť značke
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Aktuálna revízia z 21:57, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: situácia, keď spotrebiteľ zavrhne značku, s ktorou mal negatívnu skúsenosť
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand rejection