Termín:životný cyklus značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Životný cyklus značky je dlhší ako životný cyklus produktu, pretože pod tou istou značkou sa môžu vyskytovať ďalšie rady generácií produktov.
 
|Context=Životný cyklus značky je dlhší ako životný cyklus produktu, pretože pod tou istou značkou sa môžu vyskytovať ďalšie rady generácií produktov.
|Comment=Termín sa často nesprávne používa ako synonymum termínu životný cyklus produktu.
+
|Comment=Termín sa často nesprávne používa ako synonymum termínu ''životný cyklus produktu''.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:11, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: etapa vývoja, v ktorej sa značka nachádza na trhu kupujúcich
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Kontext: Životný cyklus značky je dlhší ako životný cyklus produktu, pretože pod tou istou značkou sa môžu vyskytovať ďalšie rady generácií produktov.
Príbuzné termíny: životný cyklus produktu, značka, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand life cycle
Poznámka: Termín sa často nesprávne používa ako synonymum termínu životný cyklus produktu.