Termín:všeobecne použiteľná značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=značka
 
|Related terms=značka
 
|Synonyms=generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
 
|Synonyms=generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 11:13, 7. január 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: značka, ktorá identifikuje všeobecnú triedu produktov
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: generická značka, všeobecná značka, nechránená značka
Príbuzné termíny: značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: generic brand, en: general brand