Termín:trade name: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trade name
 
|Name=trade name
 
|Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
 
|Definition=obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
|Field=EKONÓMIA
+
|Field=obchod, marketing, predaj
 
|Synonyms=obchodný názov
 
|Synonyms=obchodný názov
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary o f Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:39, 20. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing, predaj
Definícia: obchodná značka, ktorá sa využíva na identifikáciu organizácie, nie produktu alebo produktového radu
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: obchodný názov