Termín:obchodný sortiment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=obchodný sortiment
 
|Name=obchodný sortiment
 
|Definition=cieľavedome sústredený a utriedený súbor tovarov a služieb na základe určitého obchodného zámeru
 
|Definition=cieľavedome sústredený a utriedený súbor tovarov a služieb na základe určitého obchodného zámeru
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=sortiment, doplnkový sortiment, služba, merchandising
 
|Related terms=sortiment, doplnkový sortiment, služba, merchandising
|Synonyms=
+
|Synonyms=maloobchodný sortiment
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 22:18, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: cieľavedome sústredený a utriedený súbor tovarov a služieb na základe určitého obchodného zámeru
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: maloobchodný sortiment
Príbuzné termíny: sortiment, doplnkový sortiment, služba, merchandising