Termín:rozhodovanie o značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=rozhodovanie o značke
 
|Name=rozhodovanie o značke
 
|Definition=postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
 
|Definition=postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
|Field=obchod
+
|Field=marketing,  obchod
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 22:09, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: postupnosť krokov, ktorými spotrebitelia prechádzajú pri výbere značky produktu
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand decision process