Termín:tendencia k značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=tendencia k značke |Definition=tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek |Field=obchod |Synonyms=zaujat…“)
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=tendencia k značke
 
|Name=tendencia k značke
 
|Definition=tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek
 
|Definition=tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek
|Field=obchod
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Synonyms=zaujatosť k značke, predsudok k značke
+
|Synonyms=zaujatosť k značke, predsudok k značke, vernosť značke
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 22:51, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: tendencia ľudí odpovedať na výskum vymenovaním širokého okruhu reklamovaných značiek
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: zaujatosť k značke, predsudok k značke, vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand-name bias