Termín:styk so značkou: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=styk so značkou
 
|Name=styk so značkou
 
|Definition=akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
 
|Definition=akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
+
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 22:48, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: akékoľvek informatívne skúsenosti, ktoré má zákazník alebo perspektívny zákazník so značkou, produktovou kategóriou alebo sponzoringovou organizáciou, týkajúcou sa produktu alebo služby pracovníka marketingu
Zdroj: PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand contacts