Termín:rozšírenie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=rozšírenie značky
 
|Name=rozšírenie značky
|Definition=rozšírenie príbuzných (podobných) produktov v rámci špecifického produktového radu
+
|Definition=rozšírenie podobných produktov v rámci špecifického produktového radu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 16:10, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: rozšírenie podobných produktov v rámci špecifického produktového radu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand proliferation, en: brand extension