Termín:index potenciálu značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=index potenciálu značky
 
|Name=index potenciálu značky
 
|Definition=vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
 
|Definition=vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod
 
|Synonyms=BPI
 
|Synonyms=BPI
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Verzia zo dňa a času 18:05, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: vyjadruje spôsob predpovedania objemu predaja produktu na trhu ako vzťah medzi indexom rozvoja značky a indexom rozvoja trhu
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Synonymum: BPI
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand potential index