Termín:model prechodu medzi značkami: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=model prechodu medzi značkami |Definition=poskytuje manažérovi určité predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepo…“)
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=model prechodu medzi značkami
 
|Name=model prechodu medzi značkami
|Definition=poskytuje manažérovi určité predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepodobnosť prechodu od jednej značky k druhej
+
|Definition=poskytuje manažérovi predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepodobnosť prechodu od jednej značky k druhej
 
|Field=EKONÓMIA
 
|Field=EKONÓMIA
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Verzia zo dňa a času 16:41, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: EKONÓMIA
Definícia: poskytuje manažérovi predstavy o správaní spotrebiteľov z hľadiska ich vernosti značke a pravdepodobnosť prechodu od jednej značky k druhej
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary o f Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand-switching model