Termín:svetová značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=svetová značka
 
|Name=svetová značka
|Definition=vyjadruje svetovo jednotný produkt z hľadiska označenia, kvality i balenia v rámci integrovania jednotnej cenovej, reklamnej a distribučnej koncepcie
+
|Definition=značka, ktorá vyjadruje svetovo jednotný produkt z hľadiska označenia, kvality i balenia v rámci integrovania jednotnej cenovej, reklamnej a distribučnej koncepcie
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Bibliography=PODĽA: Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.
+
|Related terms=lokálna značka
 +
|Bibliography=PODĽA Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 16:58, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka, ktorá vyjadruje svetovo jednotný produkt z hľadiska označenia, kvality i balenia v rámci integrovania jednotnej cenovej, reklamnej a distribučnej koncepcie
Zdroj: PODĽA Meffert, H.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 1996.

Príbuzné termíny: lokálna značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: global brand