Termín:individuálna značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=individuálna značka
 
|Name=individuálna značka
|Definition=prostredníctvom značky určená totožnosť individuálneho produktu, odlišná od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
+
|Definition=značka, prostredníctvom ktorej sa určuje totožnosť individuálneho produktu, líšiaceho sa od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
|Field=obchod
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Synonyms=osobitná značka
 
|Synonyms=osobitná značka
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
+
|Bibliography=PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:54, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka, prostredníctvom ktorej sa určuje totožnosť individuálneho produktu, líšiaceho sa od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
Zdroj: PODĽA American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: osobitná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: individual brand