Termín:individuálna značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=individuálna značka, osobitná značka
+
|Name=individuálna značka
          |Field=ekonómia
+
|Definition=prostredníctvom značky určená totožnosť individuálneho produktu, odlišná od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
      }}
+
|Field=obchod
 
+
|Synonyms=osobitná značka
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=individual brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:03, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: prostredníctvom značky určená totožnosť individuálneho produktu, odlišná od iných produktov na trhu alebo iných položiek vo vlastnom produktovom rade
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: osobitná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: individual brand