Termín:trade mark: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trade mark
 
|Name=trade mark
 
|Definition=značka, symbol alebo logo, ktoré je zaregistrované a chránené len na výhradné používanie vlastníka
 
|Definition=značka, symbol alebo logo, ktoré je zaregistrované a chránené len na výhradné používanie vlastníka
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, marketing
 
|Synonyms=obchodná značka
 
|Synonyms=obchodná značka
|Bibliography=PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.
+
|Bibliography=PODĽA Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=fr
 
|Language=fr
|Localized form=marque déposée
+
|Localized form=marque déposée (n. f.)
 
}}{{Translation
 
}}{{Translation
 
|Language=de
 
|Language=de
|Localized form=die Schutzmarke
+
|Localized form=Schutzmarke (die)
 
}}
 
}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:40, 22. november 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: značka, symbol alebo logo, ktoré je zaregistrované a chránené len na výhradné používanie vlastníka
Zdroj: PODĽA Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 2003.

Synonymum: obchodná značka
Cudzojazyčný ekvivalent: fr: marque déposée (n. f.), de: Schutzmarke (die)