Termín:regionálny manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
 
|Definition=manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D. 1995. Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 13:38, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: manažér predaja pre región, pobočku alebo odvetvie vo veľkých spoločnostiach s divíziou predaja
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: field sales manager, en: regional manager