Termín:manažér kategórií tovarov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=je zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
 
|Definition=je zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 +
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu
 
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 13:52, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: je zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Synonymum: manažér kategórií sortimentu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category manager