Termín:nákupné správanie spotrebiteľa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
 
|Definition=mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 +
|Related terms=nákup
 
|Bibliography=PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.
 
|Bibliography=PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 13:19, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe
Zdroj: PODĽA: Kita, J. a kol.: Marketing. Bratislava: IURA EDITION 2002.

Príbuzné termíny: nákup
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer's buying behaviour