Termín:odmietnutie značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=nastáva u spotrebiteľa, ktorý s ňou mal negatívnu skúsenosť
 
|Definition=nastáva u spotrebiteľa, ktorý s ňou mal negatívnu skúsenosť
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
|Bibliography=PODĽA: Bennett 1988
+
|Related terms=vernosť značke
 +
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand rejection
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:00, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: nastáva u spotrebiteľa, ktorý s ňou mal negatívnu skúsenosť
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand rejection