Termín:segment trhu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
 
|Definition=relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 +
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en-US
 +
|Localized form=market segment
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:57, 9. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: relatívne homogénna skupina zákazníkov, ktorí budú reagovať na marketingový mix podobným spôsobom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en-US: market segment