Termín:manažér kategórií tovarov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=manažér kategórií tovarov
+
|Name=manažér kategórií tovarov
          |Field=ekonómia
+
|Definition=je zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=category manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:47, 20. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: je zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
Zdroj: PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: category manager