Termín:vernosť značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=vernosť značke
+
|Name=vernosť značke
          |Field=ekonómia
+
|Definition=situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
      }}
+
|Field=ekonómia
 
+
|Bibliography=PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand loyalty
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:44, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: situácia, v ktorej spotrebiteľ opakovane preukazuje svoje preferencie pre konkrétnu značku produktu
Zdroj: PODĽA: Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand loyalty