Termín:online marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=online marketing
 
|Name=online marketing
 
|Definition=súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete
 
|Definition=súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete
|Localized definitions=
+
|Field=marketing, predaj
|Field=marketing, IT
 
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama
 
|Related terms=marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=online marketing}}
+
|Localized form=online marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Najcennejšia značka Coca-Cola na svete už minulý rok naznačila, že online marketing patrí medzi jej priority. Na rok 2010 pripravila interaktívnu kampaň Expedícia 206. Chce ňou osloviť globálny trh prostredníctvom priestoru sociálnych médií a internetu.
 
|Context=Najcennejšia značka Coca-Cola na svete už minulý rok naznačila, že online marketing patrí medzi jej priority. Na rok 2010 pripravila interaktívnu kampaň Expedícia 206. Chce ňou osloviť globálny trh prostredníctvom priestoru sociálnych médií a internetu.
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s.r.o. 01/2010
+
|Context source=www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., január 2010.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 +
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 21:31, 20. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: súbor aktivít slúžiacich na propagáciu produktov a služieb (e-shopy, blogy, profily na sociálnych sieťach, diskusné fóra, virtuálne svety) a nástrojov (súťaže, newslettre a aplikácie) na internete

Kontext: Najcennejšia značka Coca-Cola na svete už minulý rok naznačila, že online marketing patrí medzi jej priority. Na rok 2010 pripravila interaktívnu kampaň Expedícia 206. Chce ňou osloviť globálny trh prostredníctvom priestoru sociálnych médií a internetu.
Zdroj kontextu: www.medialne.sk. Bratislava: TREND Holding s r. o., január 2010.
Príbuzné termíny: marketing¹, online marketing manager, online komunikácia, online reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: online marketing