Termín:marketing¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d (Ivor premiestnil stránku Termín:marketing ¹ na Termín:marketing¹, ale neponechal presmerovanie: Premenovanie stránok s indexom)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=marketing
+
|Name=marketing¹
 
|Definition=spoločenský  a  manažérsky proces, ktorého prostredníctvom  uspokojujú jednotlivci  a skupiny svoje potreby  a želania  v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
 
|Definition=spoločenský  a  manažérsky proces, ktorého prostredníctvom  uspokojujú jednotlivci  a skupiny svoje potreby  a želania  v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing.
 
|Bibliography=Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní  okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.
 
|Comment=Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní  okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 15:24, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: spoločenský a manažérsky proces, ktorého prostredníctvom uspokojujú jednotlivci a skupiny svoje potreby a želania v procese výroby a výmeny produktov a hodnôt
Zdroj: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing
Poznámka: Podľa tejto definície je podstatou marketingu myšlienka, že predpokladom úspechu podnikania, resp. akejkoľvek činnosti je chápanie potrieb a želaní okolia a vytváranie myšlienok, služieb, produktov, ktoré tieto potreby a želania uspokojujú.