Termín:komunikačné médiá: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=komunikačné médiá
 
|Name=komunikačné médiá
 
|Definition=kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
 
|Definition=kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
|Localized definitions=
+
|Field=MARKETING
|Field=
+
|Related terms=beamvertising, dogvertising
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Related terms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.  
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:23, 10. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: MARKETING
Definícia: kategória marketingu pozostáva z troch skupín: klasické médiá (napríklad televízia, rozhlas, tlač), alternatívne médiá predstavujúce všetky netypické nosiče reklamy a tzv. nové médiá, ktorých komunikačný kanál predstavujú digitálne technológie
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: beamvertising, dogvertising