Termín:spoločensky zodpovedné vodcovstvo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.
 
|Comment=Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 09:10, 11. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nový trend v problematike spoločensky zodpovedného podnikania
Zdroj: PODĽA Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.

Synonymum: CSL
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate social leadership
Poznámka: Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.