Termín:spoločensky zodpovedné vodcovstvo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
 
|Related terms=spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
|Synonyms=corporate social leadership, CSL
+
|Synonyms=CSL
 
|Bibliography=PODĽA Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.
 
|Bibliography=PODĽA Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=corporate social leadership}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=corporate social leadership}}

Verzia zo dňa a času 15:35, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: nový trend v problematike spoločensky zodpovedného podnikania
Zdroj: PODĽA Hilton, S.: Corporate Social Leadership. 2003.

Synonymum: CSL
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné podnikanie, spoločensky zodpovedný marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate social leadership
Poznámka: Firmy hľadajú sofistikovanejšie spôsoby ako v tomto smere napredovať, pričom dôležitým aspektom je odlíšiť sa od priemernosti a nezapadať do šablónovitého využívania overených aktivít spoločensky zodpovedného podnikania.