Termín:hodnota: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=hodnota
 
|Name=hodnota
 
|Definition=schopnosť "zostaviť" správnu kombináciu akosti, služieb a ceny, ktorá zodpovedá cieľovému trhu
 
|Definition=schopnosť "zostaviť" správnu kombináciu akosti, služieb a ceny, ktorá zodpovedá cieľovému trhu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=služba, spotrebiteľ
 
|Related terms=služba, spotrebiteľ
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Znamená uspokojenie požiadaviek spotrebiteľa pri čo najnižšej možnej úrovni nákladov spojených so získaním vlastníctva a používaním daného predmetu.
 
|Context=Znamená uspokojenie požiadaviek spotrebiteľa pri čo najnižšej možnej úrovni nákladov spojených so získaním vlastníctva a používaním daného predmetu.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:42, 24. máj 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: schopnosť "zostaviť" správnu kombináciu akosti, služieb a ceny, ktorá zodpovedá cieľovému trhu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Znamená uspokojenie požiadaviek spotrebiteľa pri čo najnižšej možnej úrovni nákladov spojených so získaním vlastníctva a používaním daného predmetu.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: služba, spotrebiteľ