Termín:marketingový mix: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingový nástroj, spotrebiteľ
+
|Related terms=marketingový nástroj, spotrebiteľ, ambush marketing
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Verzia zo dňa a času 18:44, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor taktických marketingových nástrojov, taktických premenných, ktoré umožňujú v čase spracovať ponuku v súlade so želaním spotrebiteľov na cieľovom trhu a ovplyvniť dopyt po svojich výrobkoch
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: marketingový nástroj, spotrebiteľ, ambush marketing