Termín:definovaný adresát: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=definovaný adresát
 
|Name=definovaný adresát
 
|Definition=analytická definícia požiadaviek a potrieb tzv. cieľového adresáta, ktorú vypracúvajú vydavateľstvá a mediálne manažmenty, aby si vytvorili čo najobjektívnejšie parametre na rozhodovanie o podobe a obsahu každodennej produkcie
 
|Definition=analytická definícia požiadaviek a potrieb tzv. cieľového adresáta, ktorú vypracúvajú vydavateľstvá a mediálne manažmenty, aby si vytvorili čo najobjektívnejšie parametre na rozhodovanie o podobe a obsahu každodennej produkcie
|Localized definitions=
 
 
|Field=programový priemysel
 
|Field=programový priemysel
|Localized fields=
+
|Related terms=adresát
|Related terms=adresát, adresant
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 21:31, 5. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: analytická definícia požiadaviek a potrieb tzv. cieľového adresáta, ktorú vypracúvajú vydavateľstvá a mediálne manažmenty, aby si vytvorili čo najobjektívnejšie parametre na rozhodovanie o podobe a obsahu každodennej produkcie
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: adresát