Termín:mikrosegmentár: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingová medzera ²
+
|Related terms=marketingová medzera²
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Aktuálna revízia z 08:24, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: podnik, ktorý sa špecializuje na obsluhovanie mikrosegmentov, resp. trhových výklenkov
Zdroj: Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Kontext: Mikrosegmentár je obvykle malá firma s obmedzenými zdrojmi.
Zdroj kontextu: Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: marketingová medzera²