Termín:sieť spolupráce: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=sieť spolupráce
 
|Name=sieť spolupráce
|Definition=je tvorená firmou a zainteresovanými stranami, ktoré firmu podporujú a s ktorými firma vybudovala vzájomné výhodné podnikateľské vzťahy
+
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=
 
|Related terms=
 
|Synonyms=marketingová sieť
 
|Synonyms=marketingová sieť
|Bibliography=Kotler, Ph., Jain, D. C., Maesincee, S.: Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. 2007.
+
|Bibliography=
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=Konkurencia sa v novej ekonomike stále viac prejavuje ako súťaženie nie medzi jednotlivými firmami, ale skôr medzi sieťami spolupráce, pričom víťazí tá firma, ktorá si vybudovala lepšiu sieť.
+
|Context=
|Context source=Kotler, Ph., Jain, D. C., Maesincee, S.: Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. 2007.
+
|Context source=
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=
+
|Comment=Tvorí ju firma a zainteresované strany, ktoré firmu podporujú a s ktorými firma vybudovala vzájomné výhodné podnikateľské vzťahy. Konkurencia sa v novej ekonomike stále viac prejavuje ako súťaženie nie medzi jednotlivými firmami, ale skôr medzi sieťami spolupráce, pričom víťazí tá firma, ktorá si vybudovala lepšiu sieť.
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 14:33, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma

Synonymum: marketingová sieť
Poznámka: Tvorí ju firma a zainteresované strany, ktoré firmu podporujú a s ktorými firma vybudovala vzájomné výhodné podnikateľské vzťahy. Konkurencia sa v novej ekonomike stále viac prejavuje ako súťaženie nie medzi jednotlivými firmami, ale skôr medzi sieťami spolupráce, pričom víťazí tá firma, ktorá si vybudovala lepšiu sieť.