Termín:mediálna komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=mediálna komunikácia
 
|Name=mediálna komunikácia
 
|Definition=[[Term:komunikácia|komunikácia]] uskutočňovaná prostredníctvom [[Term:médium|médií]]
 
|Definition=[[Term:komunikácia|komunikácia]] uskutočňovaná prostredníctvom [[Term:médium|médií]]
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá, komunikácia
 
|Field=masmédiá, komunikácia
|Localized fields=
 
 
|Related terms=médium, masová komunikácia
 
|Related terms=médium, masová komunikácia
|Synonyms=
+
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=media communication}}
+
|Language=en
|Acceptability=Normalizovaný
+
|Localized form=media communication
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Mediálne výpovede sú samy osebe interpretáciami (ďalší dôležitý fakt, ktorý je potrebné si uvedomiť), preto je vhodné cvičiť si schopnosť komplexného spracovania mediálnych obsahov, zručnosť „nadvlády“ nad interpretáciami interpretácií. Aktivita, samostatnosť v myslení, rozhodovaní a asertivita v prístupe k médiám sú tou najlepšou obranou proti ich nežiaducim vplyvom. Mediálna komunikácia predstavuje v postmoderných spoločnostiach významný zdroj skúseností a poznatkov pre čoraz väčší okruh príjemcov.
 
|Context=Mediálne výpovede sú samy osebe interpretáciami (ďalší dôležitý fakt, ktorý je potrebné si uvedomiť), preto je vhodné cvičiť si schopnosť komplexného spracovania mediálnych obsahov, zručnosť „nadvlády“ nad interpretáciami interpretácií. Aktivita, samostatnosť v myslení, rozhodovaní a asertivita v prístupe k médiám sú tou najlepšou obranou proti ich nežiaducim vplyvom. Mediálna komunikácia predstavuje v postmoderných spoločnostiach významný zdroj skúseností a poznatkov pre čoraz väčší okruh príjemcov.
|Context source=Sičáková, Ľuba, Liptáková, Ľudmila, Hlebová, Bibiána (ed.): Slovo o slove 13. Zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity. Prešov: Prešovská univerzita 2007.
+
|Context source=Sičáková, Ľ. – Liptáková, Ľ. – Hlebová, B. (ed.): Slovo o slove 13. Zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity. Prešov: Prešovská univerzita 2007.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 23:02, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, komunikácia
Definícia: komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom médií
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Mediálne výpovede sú samy osebe interpretáciami (ďalší dôležitý fakt, ktorý je potrebné si uvedomiť), preto je vhodné cvičiť si schopnosť komplexného spracovania mediálnych obsahov, zručnosť „nadvlády“ nad interpretáciami interpretácií. Aktivita, samostatnosť v myslení, rozhodovaní a asertivita v prístupe k médiám sú tou najlepšou obranou proti ich nežiaducim vplyvom. Mediálna komunikácia predstavuje v postmoderných spoločnostiach významný zdroj skúseností a poznatkov pre čoraz väčší okruh príjemcov.
Zdroj kontextu: Sičáková, Ľ. – Liptáková, Ľ. – Hlebová, B. (ed.): Slovo o slove 13. Zborník Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity. Prešov: Prešovská univerzita 2007.
Príbuzné termíny: médium, masová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: media communication