Termín:zdieľaný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
|Related terms=
|Synonyms=CRM ²
+
|Synonyms=CRM²
 
|Bibliography=
 
|Bibliography=
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cause-related marketing}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cause-related marketing}}

Verzia zo dňa a času 08:26, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma

Kontext: Spoločnosti chápu zdieľaný marketing ako možnosť na zvýraznenie svojej povesti a svojej značky, zvýšenie vernosti zákazníkov, obratu a pozornosti tlače. Veria, že zákazníci budú v stále zvýšenej miere pátrať po záznamoch dobrých prejavov občianskeho vystupovania idúcich ďalej ako dodávanie racionálneho a emocionálneho úžitku
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Synonymum: CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing